niedziela, 8 lipca 2012

WYPRZEDAŻOWE ŁUPY


Cóż za cudny czas - wyprzedaże! :))) Po oczach biją zachęcające zewsząd hasła: sale! 20%, 50%, a nawet 70% obniżki! Trudno z tego nie skorzystać, jeśli za niewielkie pieniądze można upolować coś przydatnego, od dawna upatrzonego lub po prostu ładnego i cieszącego oko :))) Czasem warto poczekać i nie kupować od razu po rozpoczęciu sezonu na obniżki. Im dłużej trwa wyprzedaż tym jest korzystniejsza, im dłużej przeceniony towar leży tym mniejsza będzie jego ostateczna cena. Tak było z okularami, które upolowałam w Promodzie. W tamtym tygodniu ich cena była wyższa o 20 zł. Zależało mi na nich i byłam skłonna kupić je od razu (już po obniżonej cenie), ale z powodu braku gotówki zrezygnowałam. Traf chciał, że sprawdziłam ich cenę w tym tygodniu i ten sam traf chciał, żebym kupiła je jeszcze taniej ;))) Jeszcze jakiś czas temu nie przywiązywałam zbytniej uwagi do akcesoriów i dodatków typu wisiorki, okulary, paski. Jednak teraz zaczynam odczuwać braki w tej części garderoby, więc moje zakupy skoncentrowały się głównie (choć nie jedynie) w tej sferze. Absolutnym hitem wśród zakupionych rzeczy jest dla mnie czarna chusta z doczepionymi łańcuszkami. Jest zbyt gruba, żeby nosić ją latem, jednak już jesienią nie dam jej spokoju. Jest 
w rockowym, moim ulubionym charakterze :)))Ktoś zasugerował mi ostatnio, że fajną informacją byłaby dla niego wiadomość ile przeznaczam pieniędzy np. na dany zestaw ubrań. Sądzę, że to fajny pomysł, bo może pokazać za jak niewielkie pieniądze można znaleźć coś fajnego. Co o tym sądzicie? 
:))) Wszystkie wyprzedażowe łupy przedstawiam na zdjęciach. Enjoy!


t-shirt - Reserved
okulary - Promod
spodnie - Orsay


złoto - turkusowy łańcuszek - H&M
ryba - Promod
topy - Stradivarius




chusta - Vero Moda



spodnie - New Yorker
pasek - Orsay



fotomix tygodnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)) Shamelessly