czwartek, 27 września 2012

TREND MIX


Ostatnimi czasy bardzo podoba mi się łączenie ubrań z pozoru do siebie nie pasujących. Zestawienie rzeczy w zupełnie innym klimacie potrafi pozytywnie zaskoczyć! Często takie zestawy wymagają odwagi, ale z drugiej strony (w moim przypadku) chęć eksperymentowania jest silniejsza ;))) I o to właśnie chodzi
w modzie - żeby było niebanalnie. Nie trzeba śledzić najnowszych trendów z pokazów mody, żeby być dobrze ubranym. Wystarczy umiejętność oryginalnego, odważnego łączenia ubrań, zachowując przy tym wyczucie i własny styl. Bluza z dzisiejszego outfitu pojawiła się na blogu w poprzednim poście o nowościach NEW IN2 Dotarła do mnie przechodząc przez ręce cioci i mamy. Jest szara czyli w jednym z moich ulubionych kolorów, ale ożywiona przez różowe troczki kaptura. Ma dosyć nietypowy, sukienkowy krój. Rozszerza się ku dołowi i gdyby była dłuższa mogłabym ją nosić jako rozkloszowaną sukienkę. Do bluzy dobrałam mini z drobnymi, złotymi i srebrnymi nitami oraz botki na obcasie, co dodało stylizacji rockowego, mojego ulubionego charakteru. Takie połączenie jest dosyć wyjątkowe i oryginalne, ale myślę, że wygląda świetnie :))) Tło zdjęć robionych w starej cementowni podkreśliło klimat sesji.











bluza - no name / mini - H&M % / botki - CCC / torebka - vintage / zegarek - Jordan Kerr / kolczyki - Carry / bransoletka Made with love - prezent / bransoletka z sercem - DIY


1 komentarz:

  1. Zapraszam Cie do mojego konkursu do wygrania buty:) http://judiandfashion.blogspot.com/2013/03/wygraj-buty-z-wwm.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)) Shamelessly