czwartek, 25 października 2012

GOOD NEWS!


Moi drodzy! Wybaczcie tak słabą aktywność na blogu ostatnimi czasy. Wiele się dzieje co skutkuje notorycznym brakiem czasu. Ale na pocieszenie mam dla Was parę dobrych wiadomości. Pierwszą z nich jest informacja o współpracy z firmą Fashion Studio ANCORA, dla której tworzę opisy do
sukienek, a w przyszłości na stronie sklepu pojawią się opracowane przeze mnie stylizacje. Na stronie www.supersukienki.pl możecie zapoznać się z asortymentem Fashion Studio ANCORA. Firma oferuje eleganckie sukienki o prostych krojach, które idealnie nadają się jako baza wielu stylizacji, na każą okazję. Sama jestem zauroczona kilkoma z nich i już wiszą w mojej szafie :DD Oczywiście na blogu również pojawią się outfity z tymi sukienkami :)))




Pora na drugą, świetną wiadomość - pamiętacie  biżuterię z posta UNDERGROUND zrobioną przeze mnie z nakrętek na śrubki? Pozytywny odzew dotyczący tych 'śrubkowych' dodatków skłonił mnie do podjęcia decyzji o założeniu własnego sklepu internetowego, w którym będzie można je nabyć :))) Sklep powstaje i jest w budowie, ale już czuję ekscytację na myśl o tym, że być może to pierwszy krok do spełnienia mojego marzenia, jakim jest własny butik! Będę Was na bieżąco informować jak postępują prace. Mam nadzieję, że otwarcie odbędzie się już niedługo :D


Bransoletka Armadillo2


Naszyjnik Hangman z nakrętkami na śrubki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)) Shamelessly