niedziela, 11 listopada 2012

NEW IN3


I znów kilka nowości pojawiło się w szafie. I znów mój Michał zrobił dla mnie coś wyjątkowego i praktycznego. Koniecznie musicie to zobaczyć! :)))



Sukienka idealnie nadaje się na sezon jesienno - zimowy. Uszyta jest z grubej dzianiny, a wykończona futerkiem. Prosta i elegancka - na każdy dzień. Już miałam okazję w niej "wystąpić" - idealnie sprawdziła
się na ślubie koleżanki :))) Prezent od firmy Fashion Studio Ancora, z którą współpracuję.


Jeden z moich ulubionych swetrów. A dlaczego? Bo ma piękny, niebieski kolor! ;) Uwielbiam rzeczy, które można nosić na kilka sposobów i taki właśnie jest ten sweter - można kombinować i zapiąć go na różne sposoby. A jaki jest cieplutki! :)))



Dzięki życzliwości mojego kolegi - Pawła, ta świetna koszulka trafiła w moje ręce :D Co prawda jest męska, ale proste wycięcie głębszego dekoltu nadało jej bardziej kobiecego kroju. Rozmiar oversize sprawia, że jest bardzo wygodna i doskonale nadaje się do różnego rodzaju outfitów. Dodatkowo motyw czachy nadaje koszulce oryginalnego, rockowego klimatu :D


Interesuję się trochę designem, więc gdy zobaczyłam w Empiku ten notes to nie mogłam się od niego oderwać :D Wygląda jak zrobiony z klocków Lego. Tak naprawdę jest z gumy, a dodatkowo ma kilka zapięć, które można wymieniać lub przyczepić na notesie w dowolnym miejscu. Bardzo mi się to podoba :)))

A na koniec posta mam dla Was zdjęcia mojego biurka, które zostało dostosowane do pracy nad biżuterią z nakrętek na śrubki. Jest to oczywiście dzieło mojego Michała, z którego jestem bardzo dumna! :))) Takie biurko na pewno ułatwi mi pracę i będzie bardzo wygodne. Dziękuję :*




sukienka - Fashion Studio Ancora / sweter - no name / koszulka - Zara men (DIY) / notes - Empik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)) Shamelessly