czwartek, 27 grudnia 2012

CHRISTMAS OUTFIT


Witam Was gorąco!

Jak to się mówi: "święta, święta i po świętach." Niestety, ale mam nadzieję, że spędziliście jej w rodzinnym gronie, nic nie zakłóciło świątecznego lenistwa a i prezenty dopisały :)))
Mam dla Was kilka zdjęć mojej wigilijnej stylizacji.

Pomimo, że fotki zostały zrobione telefonem komórkowym to jak dla mnie mają fajny klimat a to za zasługą aplikacji Instagram, w której je nieco przerobiłam.

Korzystając z okazji życzę Wam kochani wszyskiego dobrego w Nowym 2013 Roku! Na przekór liczbie 13 niech będzie wspaniały, wyjątkowy i obfity w same pozytywne wydarzenia :))))

Pozdrawiam!






sukienka - Fashion Studio Ancora / szpilki - no name / naszyjnik i bransoletka z nakrętkami na śrubki - sklep FASHION DRIFT


Idealny prezent dla blogerki? Książka o modzie! O tak :D :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)) Shamelessly