czwartek, 20 grudnia 2012

NEW IN4


Witajcie kochani!

Jak to w życiu blogerki bywa co jakiś czas w mojej szafie pokazują się nowe rzeczy ;) Jestem bardzo zadowolona z moich ostatnich łupów, dlatego koniecznie muszę je Wam pokazać. Zaczynajmy więc!



Rajstopy, na które polowałam już ponad dwa miesiące w końcu są moje! :D Niestety obecna pogoda nie bardzo pozwalana na założenie tak cienkich 'rajtek', nad czym bardzo ubolewam, a więc czekają na wiosnę. Urzekły mnie wzorem - na prawej nodze karabin od samego uda aż po stopę, na lewej nodze podwiązka, a pod nią rewolwer. Są bardzo oryginalne no i w moim ulubionym, intrygująco - rockowym stylu :)


A oto kolejny łup z second handu - futrzany kołnierz. Uwielbiam zwierzęce motywy, dlatego szybko wpadł mi w oko ;) Będzie idealny jako dodatek do mojej ramoneski, ale myślę, że dobrze skomponuje się też z grubym swetrem czy zwykłym t-shirtem.




Klimat nadchodzącego karnawału poczułam gdy tylko założyłam tę sukienkę :))) Jestem 'sroką', lubię błyszczące ubrania i dodatki, a ta sukienka w całości ozdobiona jest cekinami. Na karnawałowe szaleństwo do białego rana będzie w sam raz!



Na koniec moja ulubiona nowość z tego wpisu :D Czarne, niebotycznie wysokie (12 cm obcas), ze złotymi ćwiekami, bardzo wygodne - botki idealne! Kupiłam je w wyjątkowym butiku Pięknografia Fashion, który mieści się w Zabrzu. W zeszłym tygodniu razem z butikiem Pięknografia rozpoczęliśmy współpracę, o której napiszę więcej w kolejnym poście :DDD

Zapraszam serdecznie do śledzenia wydarzeń na blogu i gorąco pozdrawiam! ;)))

rajstopy - Vintage Shop / futrzany kołnierz - sh / sukienka - z drugiej ręki (Orsay) / botki - butik Pięknografia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)) Shamelessly