środa, 23 stycznia 2013

BANQUET OUTFIT / FASHION DRIFT COMPETITION


Witajcie!

Jeśli śledzicie mój fanpage na Facebooku to zapewne wiecie, że niedawno w moim teatrze miała miejsce premiera nowego spektaklu "Noc w Wenecji". Zapraszam do obejrzenia tego przedstawienia nie tylko ze względu na lekkie i zabawne libretto, wspaniałą muzykę Johanna Straussa, ale również ze względu
 na przepiękne i pełne przepychu kostiumy. Ponad 200 cudownych kreacji na raz można zobaczyć chyba tylko w teatrze :)))




Moja maska :)


Więcej fotografii możecie obejrzeć również tutaj: galeria "Noc w Wenecji"

Mam dla Was również kilka zdjęć mojego outfitu, w którym pokazałam się podczas popremierowego bankietu. Wszystkie ubrania z tego zestawu już znacie - sukienka Atmosphere z second handu i moje ulubione botki z ćwiekami :))







sukienka - sh (podobną znajdziesz tutaj/dress) / buty - Pięknografia / torebka - sh (podobną znajdziesz tutaj/clutch)/ naszyjnik - Mohito %

fot. Michał Pastor

Na koniec mam dla Was niespodziankę! Organizuję konkurs, w którym możecie wygrać biżuterię mojego autorstwa. Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w zabawie?

1. Udostępnić zdjęcie konkursowe, które dostępne jest pod tym linkiem -> konkurs FASHION DRIFT

2. Polubić stronę BLOG FASHION DRIFT

3. Polubić stronę SKLEP FASHION DRIFT

Spośród osób biorących udział w konkursie wylosujemy zwycięzcę, który będzie mógł wybrać jeden z trzech kompletów biżuterii:


komplet 'Bewitching'


komplet 'Marynarski węzeł'


komplet 'Zrobiony na szaro'

Konkurs trwa do 6 lutego, wyniki zostaną ogłoszone 7 lutego.

W losowaniu wezmą udział tylko osoby, które spełnią wszystkie warunki zabawy.

Powodzenia Kochani! :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)) Shamelessly